UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Будівництво східного обходу Тернополя стане в 20 млн євро

Будівництво дороги насьогодні проходить стадію проектування

Будівництво східного обходу Тернополя ст…

Оскільки державне фінансування дорожніх робіт на Тернопільщині теж збільшиться, автодорожники області мають підстави для амбітних планів, повідомляє Depo.Тернопіль з посиланням на "Сьогодні".

Будівництво першої черги східного обходу Тернополя вважають справою важливою, причому, не лише для регіону. Її протяжність становитиме 8,6 кілометра. Вона пролягатиме між населеними пунктами Шляхтинці та Смиківці. І відповідатиме високим європейським стандартам - дорожники запевняють, що вона належатиме до категорії 1Б. Йдеться і про якість дорожнього покриття, і про те, що дорога матиме чотири смуги руху, а також розподільчу смугу, ширина якої сягатиме 13 метрів. Це робиться не випадково: якщо в майбутньому зросте інтенсивність руху по ній, дорогу можна буде розширити до шести смуг.

"Будівництво цієї дороги дасть змогу звільнити Тернопіль від транзитного транспорту, якого останніми роками стає дедалі більше, та забезпечити зручний проїзд в обхід обласного центру, - каже керівник Служби автомобільних доріг в області Богдан Юлик. - До того ж це позитивно позначиться і на питаннях безпеки автомобілістів, на зменшенні кількості ДТП. Заразом суттєво поліпшиться й екологічна ситуація, про яку ми повинні постійно дбати".

Високі вимоги до об'їзної зумовлені ще й тим, що вона має сполучити дві міжнародні траси. Йдеться про М-19/Е-85, яка пролягає від пункту пропуску Доманове на кордоні з Білоруссю, а далі на Ковель - Чернівці - Тереблече у напрямку на Бухарест. А також про М-12/Е-50: Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через м. Вінницю). Нова дорога стане частиною транснаціонального транспортного коридору GO highway, мета якого - поєднати польські порти Гданськ та Гдиня з портами Одеси та Миколаєва.

Наразі східний обхід Тернополя проходить стадію проектування. Його загальна вартість складає 4,3 млн гривень. Цією роботою займається Служба автомобільних доріг у області. Невдовзі вона очікує отримати науковий супровід від головної науково-дослідної установи України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд - ДП "Держдор НДІ". Водночас допрацьовується ще одне важливе питання, яке стосується землевпорядної документації.

У Службі автомобільних доріг сподіваються, що підготовчі роботи над проектом не заберуть дуже багато часу. І будівництво невдовзі вже можна буде розпочинати.

"Співпраця з Євросоюзом - справа відповідальна, і вона змушуватиме нас "тримати марку", - зазначає Богдан Юлик. - Водночас вона є дуже перспективною, бо допомагає не просто змінювати якість доріг, а й суттєво підвищувати якість життя наших людей".

Східний об'їзд Тернополя будуватиметься за фінансового сприяння ЄС, на ці роботи спрямовується 20 млн євро, що еквівалентно 630 млн гривень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Тернопіль

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme