На Тернопільщині не вистачає "рук" на дороги

Підрядники не встигають освоювати виділені на будівництво магістралей кошти

На Тернопільщині не вистачає "рук" на до…

За словами губернатора Тернопільщини, 2018 рік буде роком будівництва доріг області, однак проблем очікують не менше, передає Depo.Хмельницький.

"В області нема кому робити доріг. Підрядники не встигають за тим темпом, який задає держава і не встигають освоювати виділені на будівництво магістралей кошти, - заважує голова облдержадміністрації Степан Барна. - Ми активно працюємо над залученням потенційних інвесторів, котрі будуть будувати асфальтні заводи та робити дороги в нашій області. Утім, ставимо перед ними кілька вимог - це реєстрація на Тернопільщині, створення робочих місць та сплата податків. Бо ті чотири заводи, котрі вже працюють на території нашого краю, сьогодні не можуть забезпечити потребу області в асфальті."

У наступному році в області продовжать ремонтувати старі та будувати нові дороги. Крім завершення будівництва магістралі Тернопіль - Кременець, візьмуться за дорогу Тернопіль - Хмельницький та об'їзну Тернополя.

Ремонтуватимуть також сільські дороги.

"Вперше за всю історію області та України, практично 50% доходів від сплати акцизу держава передала в регіони, а це означає, що Тернопільщина, за попередніми розрахунками, отримає від 315 до 350 млн. грн. на утримання і обслуговування сільських доріг. Ми вже активно обговорюємо з головами районних адміністрацій, з головами громад питання щодо формування дорожньої мережі, яка сьогодні складає майже 3,6 тис. км доріг місцевого значення. Адже ніхто таких ресурсів в сільські дороги ніколи не вкладав," - підкреслив Степан Барна.

Однак, він і не уточнив де ж знайдуть вже цьогоріч відчутну нестачу асфальту та й підрядних організацій.

Нагадаємо, наступного року Тернопільщина отримає два мільярди гривень на ремонт доріг.

Автотраса Тернопіль - Підволочиськ "потягне" 800 млн грн, Тернопіль - Кременець - 300 млн грн, об'їзна навколо обласного центру - 600 млн грн.

На ремонт сільських доріг прогнозовано використають 315-350 млн гривень, що надходитимуть від податку на акцизні товари.

Загалом на Тернопільщині 5 тисяч кілометрів доріг, з яких - 1,6 тисячі кілометрів державного значення, 3,4 тис. км - місцевого.

В подальших планах - ремонт автошляхів Тернопіль - Заліщики, Тернопіль - Івано-Франківськ.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Тернопіль

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme