"Євробляхери" перекривають дороги: Що насправді відбувається

"Авто Євро Сила" розпочала всеукраїнську та безстрокову акцію протесту

"Євробляхери" перекривають дороги: Що на…

"Євробляхери" знову зібралися перед Верховною Радою, притягнувши навіть спалений джип свого лідера Ярошевича. Також вони проводять акції, які анонсували в кожному регіоні України. Більше того - бляхери почали перекривати дороги, наприклад, прикордонний перехід на білорусько-українському кордоні. У Рівному вони заблокували дорогу до митниці трьома машинами. І тривають постійні стріми, в яких демонструється протидія поліції.

Також з учора перекрита траса Київ - Чоп на Закарпатті. Блокувальники вимагають знизити ціни на пальне, комуналку і здешевити розмитнення авто. Також майже повністю перекрита траса Київ - Одеса.

Окрім цього, опублікований цілий список доріг, які заблокують власники авто на єврономерах. Наприклад, Бориспіль М03, Вінниця М12, Обухів Н01 та інші. Переважно це будуть головні транспортні артерії.

Головна причина таких дій - "євробляхерів" не влаштовують закони №8487 та №8488, за які раніше проголосували у ВР. Нардеп Юрій Дерев'янко зареєстрував постанову про скасування цих законів, чим затримав їхній підпис спікером ВР Андрієм Парубієм та передачу на стіл Петру Порошенку. Цю постанову мають розглядати на цьому тижні. Головна проблема цих законів, за словами лідера "Авто Євро Сила" Олега Ярошевича - відсутність у них "народних правок". Зокрема, в Комітеті з питань податкової та митної політики відмовилися скасувати віковий Коефіцієнт у формулі розрахунку вартості акцизу, що суттєво б знизило витрати на розмитнення автівок, вже і без того знижені. Паралельно з цим "євробляхери" пропонували правку стосовно вантажних автомобілів, бусів та ін, згідно з якою розмір податків був би зручним для них. Зокрема, тимчасово протягом року такі авто б звільнялися від оподаткування ввізним митом.

У владі поки що йти на нові поступки не бажають. Голова Комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна зазначала, що закони відповідають вимогам власників "євроблях". Більше того - там ще і знижка 50% є на акциз, яка діятиме протягом 90 днів.

Обидва закони пропонують формулу розрахунку акцизу із зменшеними ставками, а також механізм розмитнення, зі скасуванням обмежень по Євро-5. Це дозволить ставити на українські номери навіть старі машини. Окрім цього, посилюється відповідальність за порушення законодавства для "бляхерів".

Читайте також: "Євробляхи" в законі: Скільки українцям коштуватиме розмитнення авто

В цій історії з протестами є кілька цікавих моментів. По-перше, "бляхери" хочуть одягнути жовті жилети на знак солідарності з французами, які протестують через завищені ціни на пальне.

По-друге, окрім вимог про скасування прийнятих Радою законів, продовження торгів в Комітеті із внесенням правок щодо вікового коефіцієнту, "бляхери" кажуть і про інші речі.

В своїх відео Олег Ярошевич постійно торкається теми тарифів на газ, кажучи, що українські оселі мають топитися нашим вітчизняним, дешевим газом. Зокрема, в одному з останніх відео він висловив солідарність до жителів міста Сміла, де є проблеми з опаленням. Окрім цього, Ярошевич говорив про контроль за виборами, а також приведення в Раду фахівців, яких дуже багато в Україні. Таких собі народних фахівців, які виженуть з влади всіляких бариг.

Блокувальники доріг повторюють тези про зниження всього - від комуналки, до розмитнення з пальним. Суцільний популізм і нерозуміння того, як формується вартість газу, пального та інших речей.

Закони про дешеве розмитнення авто для "Авто Євро Сили" виступають мобілізаційним фундаментом на якому вже проростають різного роду політичні лозунги. На вчорашньому ефірі, де Ярошевич разом з Южаніною говорили про долю "блях", скандальний Геннадій Балашов взагалі закликав лідера "Авто Євро Сили" приєднатися до політичної партії. І, чесно кажучи, останнім часом все більше здається, що ця структура таки піде у політику. Не просто так вже лунають популістичні гасла про газ та олігархів. Яким чином тарифи на газ, опалення пов'язані з розмитненням авто і вимогами "бляхерів"? Та жодним. От тільки прибічників "Авто Євро Сили" дуже багато. І виступати проти всіх болючих питань (цін, комуналки) дуже зручно. Бо це дає змогу залучити ще більше невдоволених. На всеукраїнській акції "бляхери" очікують не менше 50 тисяч чоловік на авто. А всього власників авто на єврономерах, за даними "Авто Євро Сили" в країні - 2 млн 700 тисяч. При цьому, в організації є осередки в кожному регіоні, навіть у маленьких містечках. Своєрідна партійна структура вже створена, лишилося тільки обрости кадрами.

Окрім цього, лідери "бляхерів" створили собі імідж таких собі "Робін Гудів", які боряться з олігархами та баригами за народ, щоб люди могли купувати дешеве авто. А там, мовляв, і до питань опалення та інших економічних проблем дійдемо. Раніше "бляхери" вже виступали проти підвищення цін на паливо, а також припинення знищення доріг через бездіяльність голови "Укртрансбезпеки" Михайла Ноняка. І коли прийде час, то прибічникам донесуть, що ці питання без заходу у Раду вирішити неможливо. Та попросять підтримати.

Окремо тут не варто говорити про те, що українська влада вибудовує економічну та митну політику виходячи із зобов'язань, які має країна. Бюджет потрібно наповнювати, щоб забезпечити видатки. "Бляхери" ж хочуть фактичну "шару", яка була б можлива, але не в сучасних умовах стану нашої економіки. Відповідно, той самий Ярошевич в теорії розуміє, що їхні сьогоднішні вимоги ніхто не прийматиме і питання зависне. А поки воно підвисатиме, існуватиме головна мобілізуюча складова його організації. А це постійний піар, який даватиме змогу реалізовувати майбутні цілі. Не виключено - політичні. Вибори вже скоро.

Читайте також: Народний газ та розкуркулення: На яких гаслах "євробляхери" поїдуть в Раду

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme